Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

lørdag, marts 12, 2005

Så er der dømt ventetid

I går var dagen for insemination, så nu starter ventetiden. D. 28/3 skal jeg have taget blodprøve - hmmm det er en helligdag, jeg må nok heller ringe på mandag og høre om det er rigtigt.
Jeg havde så ondt i min venstre æggestok i går, så jeg kunne næsten ikke være nogle steder. I dag er det heldigvis over.
Jeg ved ikke hvorfor, eller jo det gør jeg nok... men jeg er vild med hjemmesider om adoption. Jeg kan slet ikke lade være med at tude en lille smugle. Vi skal virkelig overveje hvor meget tid vi vil bruge i denne behandler verden. Det er jo en lille del at være gravid og føde, det store er jo daglig dagen og at se børne vokse op. Vi er vidst bare klar til at blive forældre - dejligt.