Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

søndag, marts 13, 2005

Hvor er det svært

altså at lade være med at være optimistisk. Jeg syntes ellers at jeg igennem dette forsøg har kunne klare at holde en afstand og lade være med at tænke for meget på alt det behandlings tingel tangel. Og jeg har nydt at læse om adoption og siddet og vrælet over "når storken svigter" afsnit 3. Det gik bare lige ind, hvor var de glade da de hentede deres lille pige i Indien. Og jeg har haft det sådan at dette var jo bare lige et IUI mens vi venter på IVF.
Men lige nu kan jeg bare ikke lade være med at smile og forstille mig en gravidmave og morgenkvamlen hvor Mr. K, holder håret væk. Og det er altså fjollet for ægge et kun lige blevet blevet befrugtede, hvis vi er så heldig.
Hmmm, hvordan skal det dog komme til at gå???
Heldig vi har vi en rigtig stor begivenhed der snart skal ske, vi skal giftes. Der er 62 dage til. Det kan jeg få lov til at glæde mig til og tælle ned til. Det bliver til noget. Ikke som alle de gange jeg har været inde på http://www.b-a-b-y.dk/ og skrevet sidste mens. første dag, så når man hen til da 28-30 og så er det slut. Vores bryllup det bliver til noget. Og vi skal nok blive forældre, at det så godt måtte blive om små 9 måneder, det kan vi jo ikke bestemme.

9 Comments:

At 10:18 PM, Blogger GitteK said...

Jamen søde... du skal da ikke gå og forsøge IKKE at håbe...
Drømme,tanker og følelser kan man ikke kontrollere. Det skal man heller ikke, så bliver det hele da først en omgang sur skuddermudder!

Iøvrigt hjerteligt velkommen til blogworld, jeg er også ny, -du er velkommen til at kigge forbi "min hule"

Krydser for jeg
Knus Gitte (Gitzen)

 
At 11:28 PM, Blogger HBT said...

Hejsa

Ja jeg fandt vejen herind via min-mave.

Jeg er også ret ny blogger.

Tak fordi vi må læse med.

Og håb du da bare alt det du vil - jeg er sikker på at det er godt med positive tanker.

Kh

 
At 8:29 AM, Anonymous Anonym said...

Jeg har fundet herind via Gittes... men jeg tror at vi to kender hinanden ret godt i forvejen - har jeg ret? Under alle omstændigheder så velkommen til.

Kh Rikke

 
At 8:29 AM, Anonymous Anonym said...

PS. Må vi linke? :)

 
At 9:22 AM, Blogger Frandse said...

Jamen dog sikken mange der har været her:-)
Og Jo Rikke vi kender hinanden. Og selvfølgelig må i linke. Må jeg også?
Knus Anne

 
At 5:31 PM, Blogger Spirren said...

Kære Anne

Allerførst et stort velkommen til blogworld. Jeg har fundet dig via Gittes blog.

Jeg tror ikke, du kan huske mig, men jeg kan huske dig fra min-mave. Du var en af de første, jeg chattede med for over et år siden, da jeg lige havde opdaget min-mave. Dengang kaldte jeg mig for M 23.

Når men endnu en gang velkommen, jeg glæder mig til at følge med på din blog og linker straks.
Lad mig vide, hvis det ikke er ok.

Knus M.S

 
At 5:35 PM, Blogger Spirren said...

Nu blev jeg så optaget af at byde dig velkommen, så jeg glemte helt at skrive alt det andet, jeg også ville skrive.

Jeg krydser for, at du bliver mor om 9 måneder ;-)
Og bryllup fedt, er det kirkebryllup og stor fest !!!!

Knus M.S

 
At 6:00 PM, Blogger Spirren said...

Ok vil da lige sige, at jeg har fået blandet tingene godt og grundigt sammen. Hvis du undrer dig, ja så forstår, jeg det godt. Jeg har blandet dig sammen med en anden i forhold til min-mave chatten.

Nu har jeg vist været synlig nok idag på din blog ;-)

Knus M.S

 
At 10:14 AM, Blogger soesterlystig said...

Velkommen til Anne - det er altids rart med en ny blogger i flokken! Vil følge dig med spænding.
Kh Søs

 

Send en kommentar

<< Home