Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, marts 14, 2005

Altså hvis du spørger mig...

Så er jeg selvfølgelig gravid. Jeg er så optimistisk. Med to måske tre æg og en rigtig god klat, så skulle den da være der? Vi ved jo at Mr. K's klat er super og i stand til befrugte mine æg. Og jeg har jo været biokemisk gravid.
Nåh, det bliver godt at komme ned til moar og hygge om hende. Og jeg bliver nok dernede i en lille uge, og bagefter håber jeg at vi kan finde en rejse til Prag, Rom, Athen eller London, bare lige 4-5 dage. Vi havde dog lige glemt at det var påskeferie, så der er nok ikke store chancer. Men så kan vi da leje en bil og køre til sommerhuset i Sverie.
Men jeg er altså ikke her på det næste stykke tid. Måske lige skriver lidt i morgen. I morgen for jeg besøg af min veninde der fik en lille dreng for 5 uger siden. Jeg glæder mig sådan til at se ham og ikke mindst hende. Mmmmm, duften af baby. Det er bare dejligt:-)

3 Comments:

At 10:00 PM, Blogger Spirren said...

At tro på det må være de bedste betingelser, man kan give æggene. Så forsæt endelig i de positive tankers paradis ;-)

Rigtig god tur....

Knus M.S

 
At 11:19 PM, Blogger Amocca said...

Hejsa

Havde slet ikke set at vi havde fået endnu en medsøster her i blogworld...

Mange gange held og lykke med ægbasserne... jeg går og venter på hvornår vi kan få lov at tage æl-sprøjte...

Ammoca

Må jeg linke?

 
At 3:12 PM, Blogger soesterlystig said...

God tur ud i verden! Positivitet har aldrig skadet nogen!
kh Søs

 

Send en kommentar

<< Home