Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

fredag, juni 03, 2005

Er stadig i live

Meget mere end det, var det heller ikke de første 3-4 dage efter. Så den weekend med sol og varme, den har jeg slet ikke oplevet. Og vejret uden for passer rigtig godt til mit humør lige nu. Men det er vent. Jeg ser frem til den kommende barnedåb, det skal nok blive hyggeligt.
Det værste af det hele er at jeg har mega ømme bryster, det knager og brager i underlivet. Og jeg er træt, træt og træt. Behøves jeg at sige at havde der været æg havde jeg været 100 % sikker på at der havde været gevinst? Men ak, det er jo bare indbildning og tossede idéer.
Hvad vi gør? Det er vi slet ikke nået til endnu – lang tid til d. 10 august hvor vi har tid på Herlev.
Lige nu planlægger vi ferie – bryllupsrejse :-) Vi regner med at tage til Paris i en uge og så til Nice. Ideer modtages gerne…

5 Comments:

At 9:41 AM, Blogger soesterlystig said...

For pokker, hvor gad jeg godt på bryllupsrejse... men det blir' der ikke noget af her, med nyt job og sådan. Men vi ville tage til New York tror jeg.. eller Barcelona.
God fornøjelse med planlægningen (sagde Søs med et misundeligt suk)..:-)

 
At 10:34 AM, Blogger Amocca said...

vi var i paris på bryllupsrejse - deeejlig tur :)

Nu ved jeg ikke hvordan jeres økonomi mht turen ser ud, men vore var noget stram, så vi endte med at vælge et hotel uden for paris og tog så metroen ind .... meget kan man sige om franskmændende, men deres tog er til tiden ;)
Vi købte sådan et europas, som man så har fri brug af al offentlig transport i den tid man er der...

Vi legede rigtigt turister... men fravalgte dog at tage op i eiffeltårnet, da det 1) kostede en mindre formue, 2) var en kø så lang som en hel motorvej...

Den sidste dag var vi i disneyland paris, hvilket absolut kan anbefales hvis man er en barnlig sjæl :D

Amocca

 
At 11:09 AM, Blogger Frandse said...

åhhhh Amocca
Jeg ville ønske at jeg kunne få manden med i disneyland, men tro ikke han er til det. Vi har en gang været i tivoli, og der måtte han trækkes rundt til alle tingene, og da jeg ville prøve engang til, var han helt væk, det lykkedes dog at prøve 5 ting to gang:-) Hvad brugte i på jeres ferie hvis man må spørge?
(fly 3200 + ca 10.000, tur/retur og 14 dage på hotel har vi set det til)

 
At 6:35 PM, Blogger HBT said...

Åhhhh det lyder da som en fremragende ide med en Bryllupsrejse så går tiden til august jo også så dejligt hurtigt.

Jeg håber i får en dejlig tur når i beslutter jeg for hvor i skal hen.

Knus

 
At 4:22 PM, Blogger Spirren said...

Hvordan går det med planlægningen af bryllupsrejse, og det knagende underliv Anne !!!!!

Det er lang tid siden, vi har hørt fra dig.... Er du taget på bryllupsrejse.

 

Send en kommentar

<< Home