Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, juni 13, 2005

Hvad er det vi/jeg vil høre?

Altså nu har der jo været skrevet om hvad man ikke skal sige til kvinder der i behandling for barnløshed eller kvinder der er ved at adoptere. Men hvad er det folk skal sige til os? Hvad er det rigtige svar når nu forsøget endte med et negativt svar eller forsøget blev aflyst?
Personligt har vi talt meget om adoption her de sidste par uger og når folk har spurgt ind til hvordan det går med vores forsøg har jeg haft sagt at vi nok vil adoptere. Og hvad er det så lige jeg forventer at høre? Jeg har fået den der med at der er jo også mange børn der trænger til et bedre liv. Og også den med at ja i skal jo også passe på hinanden og gøre det i har det bedst ved.
Jeg vil dog sige at ingen af de bemærkninger jeg har hørt har været det jeg gerne ville høre, men broblemet er nok at jeg ikke ved hvad jeg vil høre. Og hvordan kan jeg overhoved forvente at der er nogle andre der skal vide hvad de skal sige.

Men vi har bestil bryllupsrejse, så vi skal til Paris i en uge og så vidre til Bertagne i en uge - dejligt glæder mig:-)

2 Comments:

At 8:01 PM, Anonymous Anonym said...

Kære Anne! Jeg synes også at folk siger det forkerte... jeg vil prøve med et: "hvor er det fedt at I måske skal adoptere! Det glæder jeg mig til at læse en hel masse mere om"

Var det nogenlunde sådan?
Knus Rikke

 
At 9:12 PM, Blogger Frandse said...

Tjaaa det kunne meget vel være det:-)

Vi er lige nu igang med at udfylde papirerne, altså de første.

 

Send en kommentar

<< Home