Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, november 13, 2006

Jeg er her stadig

Og ved rigtig godt mod...
Jeg har bare ikke haft brug for at skrive, som en del i det ikke at tænke på adoption hver dag. At det ikke er lykkes er så en anden ting, men det er komme ned på et meget mere håndterligt niveau. Jeg har nydt bare at arbejde og bruge min tid på det.
Og så har jeg hold ferie her i sidste uge og det vare bare skønt. Nu er jeg virkelig klar igen.

Og især klar til julen - det er virkelig snart jul. Og i år får jeg lov til at holde jul - den første jul jeg skal holde, det er næsten et mirakel i sig selv.

1 Comments:

At 10:33 AM, Blogger Solsikke said...

Hvor er det bare godt at høre fra dig søde! Og dejligt at du er ved godt mod.

Skriv endelig når det falder dig ind. Jeg glæder mig sådan til den dag, hvor du kan skrive at du skal være mor!

Stort knus,
Solsikke

 

Send en kommentar

<< Home