Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

lørdag, december 10, 2005

Pisse, lort og tissemand...

hmmm hvilken besøgende mon jeg får med overskrift???

Men jeg fik ikke jobbet, grundt? Noget jeg ikke kunne/kan kæmpe imod, folk fra udlandet med mange årserfaring... Øv øv

Så nu skal jeg til at skrive ansøgninger igen, gider ikke, må vidst heller lade være med at skrive dem i dag.

Eller også kunne det være?
De ville nok lyde noget med

"Tag mig, tag mig, jeg kan ikke få andet..."

2 Comments:

At 3:39 PM, Blogger Unknown said...

Øv bøv og røvguitar.
Håber du får bedre held og bedre humør snart.
PUK

 
At 7:41 PM, Blogger MariaG said...

Øv øv og atter øv!!!

Så er det bre med at komme til computeren og skrive nogle nye ansøgninger...men det er vist meget godt at vente en dag eller to ;0)

 

Send en kommentar

<< Home