Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

fredag, marts 25, 2005

Vente, vente og at vente

Nåh, vi havde en vidunderlig dag i Malmø og jeg nu tætter på de 30 end 25, hvilket min dejlige kæreste gjorde mig opmærksom på :-) Så er der efterhånden kun 4 dage til at jeg skal have tage blodprøve og altså 5 dage til at vi forsvar. Har dog snyde testede lidt allerede, og der er en på den sidste en lille svag streg, men den er farve og altså ikke en skygge, men men men nu må vi se. Ved sidste forsøg, så vi det jo også men det blev ikke til mere. Denne gang må den godt bide sig rigtigt fast og blive der. Men der er ikke andet en at vente og hvis det virkelig er denne gang, så skal jeg jo vente 8 måneder mere, så det er jo bare træning.

4 Comments:

At 7:42 PM, Blogger Amocca said...

puhaa det er spændende Anne - jeg håber sandelig det har fået gravet sig godt ned og hænger ved...

glæder mig til dit næste indlæg ;)

amocca

 
At 11:02 PM, Blogger GitteK said...

huha...SPÆNDENDE!!!
det tyder da godt!!!

Krydse krydse krydse!!!

 
At 10:48 AM, Blogger soesterlystig said...

Wow... sådan var det også hod mig og jeg var da gravid... superspændende. Glæder mig til at høre mere min ven!
Knus Søs

 
At 5:36 PM, Blogger Spirren said...

Jeg venter også spæmdt med fra sidelinjen, og jeg krydser for den positive test :-)

Knus M.S

 

Send en kommentar

<< Home