Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

torsdag, juni 16, 2005

hmmm

jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive i overskrift, så derfor....

Jeg har talt med en sagsbehandler - hun var rigtig sød. Vi kunne sikkert godt have sendt papirane, men hun ville ikke råde os til det. Da jeg fortalt at vi skulle til vores første IVF til august og vores tvivl var om vi skulle i gang med det eller ej. Så hun menet især taget vores alder i betragtning (jeg er 28 og mr K 26) skulle vi give os tiden.
Jeg kan så godt til jer også sige at jeg på ingen måde pressede på da mr K, havde det MEGET svært ved at spille på to heste. For det kan gå stærkt, med dansk barn. 20 uger efter at amtet har modtaget ansøgning har man en afgørelse (i de sager hvor der ikke er noget ekstra der skal undersøges) og så kan du i teorien få tildelt et barn dagen efter. Og ja det er ca ½ der får dansk barn og man kan få ekstra lov til at stå længere på listen, men max 2 år.
Så papirene bliver ikke sendt, pga flere ting.
Jeg er ikke parat til at opgive behandlingen. VI har kun været 3 IUI igennem i de 2 er jeg blevet biokemisk gravid.
Og det skal ikke være frygten for hvilken følelser der bliver sat igang, via behandlingen. Altså jeg har lært at tage en taxi igen efter at jeg blev voldtaget af en taxachauffør, så jeg må også lære at takle det her. Jeg ved dog at det skal fortælles på Herlev, så de ved havde det er der sker for mig.
Men det er sommer og jeg holder lige 3 dages ferie hos mor og far og blier forkælet...

1 Comments:

At 9:16 AM, Anonymous Anonym said...

Det er meget svært at spille på to hest på een gang. Jeg var slet ikke klar over at det kunne gå så stærkt med et dansk barn....så snart jeg får tid skriver jeg en mail om ham kropsterapeuten, jeg har fortalt dig om.

Kh Rikke

 

Send en kommentar

<< Home