Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

tirsdag, marts 29, 2005

Dumme test

Så har jeg været på den igen. Altså med endnu en hjemme-test. Og ikke så meget som skygge af en nr. 2 streg.
”Dumme, bussemand, tissemand og røvhul” Hvorfor var 3. forsøg ikke lykkens gang? Det værste ved det er faktisk ikke at jeg ikke er gravid, eller jo det er derfor jeg bliver ked af det, men jeg gider bare ikke være ked af det og trist. Jeg vil være i godt humør, og nyde det gode vejr, være sammen med min dejlige kæreste, der har brugt dagen på at forsikre mig om at han ikke vil havde en anden kæreste. Syntes faktisk det er ret hårdt at jeg ikke ”kan give” ham vores barn. Og så kan vi ikke engang gå i gang her med det samme, så der er ca. 1½ måned til vores bryllup og vi vil altså ikke havde et negativt svar lige inden. Eller det har vi været så fornuftige at beslutte – hmmm regne, regne… Ej, det kan ikke lade sig gøre, det kommet til at passe med at vi vil få svar et par dage inden. Vi må hellere være fornuftige – øv. Så det betyder også at vi ikke kan nå et forsøg inden sommerferien, så der er ikke mere at gøre før til efteråret. Det er alt for langt væk, jeg hader stilstand. Måske skulle vi bare få sendt de adoptionspapir til fase 1 af sted? Så bliver det godt nok ikke en lille kineserpige, for der skal vi jo være over 30. Og der er bare så lang venteliste til de andre lande. Ja, jeg ved det godt jeg er ikke særlig tålmodig. Der skal helst ske noget. Måske skulle jeg/ vi rejse til Nigeria og hente en lille negerdreng eller pige??? Er det lovligt? Altså hvis man har papir på at moderen vil bortadoptere? Altså har boet der nede og har venner, og børnehjem er ikke lige det bedste. Det er faktisk bare en eller anden venlige dame der giver lidt mad, hvis børene er heldig og ellers må de arbejde, hårdt. Er det overhoved etisk korrekt at adoptere på den måde fra et ikke autoriseret land?
Nåh, skal jo ind og have taget blodprøve i morgen, og så svar onsdag. Er alt håb ude? Altså mens. er endnu ikke kommet, så er der en lille chance endnu. Nej, det ved jeg godt der ikke er, heller ikke selvom jeg har købt de billige test på nettet og ikke de kostbarere test fra Matas eller apoteket…

3 Comments:

At 12:25 PM, Blogger soesterlystig said...

Øv, øv.... ved ikke ret meget om adoption i det hele taget, så der kan jeg desværre ikke hjælpe. Du mindede mig lige om, at jeg jo faktisk risikerer et negativt svar lige før mit eget bryllup - jeg har ikke været lige så klog som jer... øv. Jeg håber det lille håb, der trods alt stadig er, viser sig at bære frugt. Hvad med at prøve en "kostbar" test?
Søs

 
At 7:28 PM, Blogger HBT said...

Øv altså hvor trælst for jer.

Det er insemination i er i gang med ikke? Vil i ikke forsøge jer med IVF inden i prøver at adoptere?

Held og lykke til jer.

Knus

 
At 9:47 AM, Blogger GitteK said...

Jamen....
så længe der IKKE er blod, så er der håb!
I kan jo evt. vælge at springe på endnu et forsøg så snart mens indfinder sig (hvis den gør) på en privat klinik...

Og husk på at selvom der er risiko for en negativ test, så er der jo også håb for en positiv...og hvor fedt ville det lige være et par dage før den store dag ;o)

KNUS

 

Send en kommentar

<< Home