Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, juli 04, 2005

der sker noget...

Hold da op hvor her sker noget...
Jeg skal starte i praktik på Novo efter ferien, det helt præcise tidspunkt er endnu ikke fast lagt.
Det er bare ønske tænktning at komme ud på Novo, så skal jeg bare have mig fedtet ind til et rigtig job, det må gerne være med løntilskud i starten, men det giver virkelig noget at kunne skrive at du har arbejdet på Novo.
Og så skal vi jo til lægen på onsdag kl 13:30 for at få lavet hedbredsatttesten på os begge, det er det sidste der mangler inden vi kan sende papirene ind til amtet. Så kan det være at der ligge et brev i postkassen om at vi skal til møde og ca i uge 47 (21-25 november) vil vi have svar fra amtet om vi bliver god kendt.
Og hvordan har jeg det så med alt det her?
Lige nu rigtig godt.
Vi har fortalt det til de første af familien, og de blev så glade på vores vejne - ret vildt. Det varmede virkelig at man fik et kæmpe kram og tillykke med beslutningen. Vi var nede og kigge på mr. K bros og kærestes nye hus, så ligge 7 min væk her fra på cykel. Og de sagde at vi bare så så glade ud og de havde været meget spændte på hvorfor, så da vi endelig sidst på aften fortalte det, ja så blev de rigtigt glade. Ingen dumme bemærkninger, men bare fuld forstålighed.
Så skal jeg bare have ordnet i hormonerne, smidt sprøjter ud og sådan nogle ting. Det gør vi d. 15 august hvor vi har en aftale på Herlev. Vi har besluttede at vi vil tage ind og sige det. Også så jeg kan finde ud af om jeg skal fortsætte med Metformin eller ej.
Det føles så godt at dette er vores beslutning om at stoppe nu.
Åhhh, hvor er jeg bare en glad somme pige:-)

6 Comments:

At 6:48 PM, Anonymous Anonym said...

Kære Anne! Hvor er det dog skønt at læse!!! Længe siden man har set dig så glad. Et stort tillykke med beslutningen. Jeg vil slå et slag for p-piller, men kan læse at det har du allerede selv tænkt på. Åh, hvor bliver det det spændende! held og lykke med det hele :)

 
At 7:26 PM, Blogger HBT said...

Tillykke med beslutningen jeg er imponeret over at du kan sige stop for flere hormoner.

Hvor stor er chancen for at få et dansk barn? Det lyder som om godkendelsen er noget nemmere end hvis man skal adoptere fra udlandet.

held og lykke med det.

 
At 7:55 PM, Blogger Amocca said...

Du lyder så glad - Anne ... hvor er det dejligt at læse...

Jeg håber at lykken tilsmiler jer hurtigt

amocca

 
At 9:31 PM, Blogger Spirren said...

Kære Anne

Tillykke med beslutningen.
Jeg er ikke i tvivl om, at du er en glad sommerpige :-)

Held og lykke med det hele.

knus

 
At 10:16 PM, Blogger Mira said...

Tillykke med det Anne. Håber det kommer til at gå som smurt i olie!

 
At 1:52 PM, Blogger Solsikke said...

Kære Anne

Stort tillykke. Hvor er det dejligt at høre, at du nyder det hele. Novo er vist altid et hit på et cv - de har tårnhøje krav til dem de lukker ind!

Jeg har for nylig læst at det er blevet relativt nemmere at få danske børn, da der ikke er helt så mange på venteliste længere, men jeg vil da også gerne lige høre hvad oddsene er?

Knus,
Solsikke

 

Send en kommentar

<< Home