Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, august 08, 2005

Om 14 dage

Ja, om 14 dage har vi været til vores første møde i amtet. Vi er godt nok spændte på det møde. Vi har læst en del bøger om adoption processen, så vi ikke er helt uforberedte. Men det er stadig et meget abstrakt billede af hvad der skal tales om. Men det giver også anledning til en masse samtaler omkring fremtiden her i det lille hjem. Og i forretningerne kigger vi (ikke officielt) på børneting og prøver at forstille os hvilket barn det er vi en gang for med tiden. Hvilken alder vil barnet have, hvilket køn, hvilken farve og er der plads i sengen, eller skal den bygges ud, så vi alle tre kan være der. Det er dejligt med alle der små ting i ens hverdag man kan gå og drømme om.
Og solsikke jeg vil da gerne lære nogle trix til at blive letter på vægten! Jeg skal vejes om fredagen inden mødet hos min egen læge.

4 Comments:

At 9:50 AM, Blogger Solsikke said...

Jeg skal nok diske op med nogle råd, når jeg kommer hjem fra arbejde.

:-) Solsikke

 
At 2:10 PM, Blogger Amocca said...

hmmm frandse - jeg vidste ikke man kunne få spam kommentarer - men det ser da ud til at du har fået det...

hvor er det spændende med mødet - vi glæder os til at høre mere om det

amocca

 
At 2:58 PM, Blogger Frandse said...

Ja, amocca, den er straks blevet fjernet:-)

 
At 4:14 PM, Blogger Solsikke said...

Hejsa

Jeg har fået nogle råd fra min søster....

"Man kan tabe ret meget vand-vægt hurtigt - og rigtig
vægt på langt sigt - ved at spise fedfattigt hele
dagen og så skippe kulhydraterne efter klokken fire
om eftermiddagen.

(Hvis det skal gå ekstra hurtigt
så undgå salt og spis aprikoser, blommer eller
grapefrugt dagen før så kaliumen kan hjaelpe til).

Man kan ogsaa klippe hår og negle hvis det virkelig
kniber :)"

Held og lykke

 

Send en kommentar

<< Home