Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

onsdag, juli 06, 2005

Så er ansøgningen postede

Eller lige om lidt når jeg har været nede og købe et frimærke, så er det. Det vil sige at det ligge på amtsgården i morgen og så om 10 arbejde dage i andre ord 2 uger, får vi af vide hvornår vi skal komme til samtale der.
Så vi har lige vedlagt et brav hvor i vi skriver at vi er på ferie, så de ikke sender et brav med en dato mens, vi køre rundt i Frankrig på bryllupsrejse:-)
Alt så godt ud - der blev lige lave en bemærkning om min overvægt - øv øv. Men Lægen spurge om jeg trænede meget, hmm den forstod jeg ikke lige helt, men det var fordi min blodtryk og puls var ret flot.

Så nu skal vi snart på bryllupsrejse...

1 Comments:

At 10:17 PM, Blogger HBT said...

Sådan - ihhhh hvor bliver det spændende.

Jeg håber i får et brev når i kommer hjem fra ferie.

Knus

 

Send en kommentar

<< Home