Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

fredag, april 01, 2005

Dages overraskelse

I dag lykkes det at få et svar på blodprøven, jeg havde været gravid og der er stadig hcg i blodet, men ikke nok til at det bliver til noget. Så tillykke du har været biokemisk gravid igen. Altså for anden gang. Jeg begynder at have mine tvivl på at det stadig er positivt. Første gang, var det positivt og læge påstod at han aldrig havde haft en kvinde med pco der havde været biokemisk gravid, som ikke havde endt med at stå med sit eget barn i armene. Holder det også nu? Efter anden gang? Jeg glæder mig til at komme til at tale med en læge, men det kan først ske efter at blodprøve er kommet ned på 0. Så krydser virkelig finger for at den 0, når jeg ringer torsdag.
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på om der er andet i vejen end PCO, eller er det PCO’en der er skyld i at der ikke sker mere? Det er jo kendt at kvinder med PCO har en højre abort risiko, men er det så tidligt i forløbet? 1000 spørgsmål, og jeg må bare vente med at få svar. Jeg hader at vente.
Der vil vidst virkelig blive overvejet at sende de adoptionpapir til fase 1. Så vi kan komme i gang. Nu må det da snart være min tur til at være mor, noget jeg har ønsket siden jeg var 14, da jeg blev moster.

4 Comments:

At 10:08 AM, Blogger Amocca said...

ja, jeg tror satdig at det er positivt at du bliver biokemisk gravid - men det er ikke baseret på nogen former for videnskabelige facts, for jeg ved det ikke - men jeg tror det...

kram og held og lykke med at få prøven ned på 0 og med samtalen med lægen

 
At 2:02 PM, Blogger Spirren said...

Øv - jeg håber, at blodprøven kommer på 0, så du kan komme til at tale med lægen og måske blive mere afklaret.

Knus og tanker fra M.S

 
At 6:43 PM, Blogger HBT said...

Øv at det var biokemisk. Håber det snart er en rigtig positvi blodprøve som bliver hængende.

Knus

 
At 5:28 PM, Blogger GitteK said...

Årh...lige ved og næsten...
kender det ALT for godt...
det er bare IKKE godt nok, omend det jo er lidt godt...

hmmmm... næste gang er lykkens gang SGU!!!

 

Send en kommentar

<< Home