Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, oktober 24, 2005

Jubiii


To gode ting på en dag :-)
Først så er motivationen til at fortsætte kuren/livsstilomlægningen kommet til bage, det er rigtig godt. Sund mad efter DDV opskrifter, jeg har holdt det hele dagen – er selv rigtig stolt. Jeg glæder mig dog til denne uge er over, jeg ved det bliver p…. hårdt at komme igennem. Det føles bare så rart at gøre noget rigtigt.
Det andet er at jeg har fundet min gamle psykolog jeg gik efter jeg var blevet voldtaget, det har vores sagsbehandler i amtet være mere interesseret i og hvorfor jeg dog ikke kunne huske det hele. Min gamle psykolog syntes det var noget pjat at rode i og jeg fik en aftale om at jeg bare kunne give den hendes nummer og så vil hun ringe tilbage til mig hvis de kontakter hende og så kan jeg komme ind til hende og se hvad hun skriver. Det var en rigtig god ting lige at snakke med hende det lettede at høre hende sige at jeg havde været rigtig god til at komme i kontakt med mine følelser og til tydeligt at give udtryk for hvordan jeg havde det.
Sikken dog en dejlig dag.

5 Comments:

At 7:14 PM, Anonymous Anonym said...

hi nice blog!

 
At 2:54 PM, Blogger Unknown said...

Ihhh, hvor er det godt!
Flot at du igen har mod på kuren. Jeg er selv genstartet DDV også i går. Jeg synes det er en rar kur - og så er det bare så skønt at den virker ;)
Held og lykke med det hele.
PUK

 
At 12:36 PM, Blogger QVINDEN said...

Godt gået... Jeg var på et tidspunkt også i gang med DDV - og det hjalp mig da også. Men jeg kørte surt i at leve efter et skema. Faktum er, at jeg stadig bør tabe mig - særligt hvis jeg skal øge chancerne for graviditet. Men uh... Selvom det lyder så banalt, så synes jeg dælme, at det er svært.
Går du til vejningen eller lever du "bare" efter konceptet?

 
At 6:22 PM, Blogger Frandse said...

Hejsa
Uhha puk, så kan vi holde hinanden lidt oppe:-)
Og qvinden jeg går til vejning, det er så dejligt med de fine klistermærker vi får når vi har tabt mere end 1 kg. Så må vi se hvor mange det kan blive til i næste uge...

 
At 3:33 AM, Blogger drylake666 said...

hamsterblog---------
og erkendt; hamsteren KUNNE VÆRE MIG!!!FUT( den hjerneskadede udtalte altid k-(ck) som et t....!!

 

Send en kommentar

<< Home