Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

mandag, oktober 10, 2005

Mærkeligt det er det.

Ja, for mig er det mærkeligt. For historien er at jeg har gået til akupunktur, 4 gange har jeg været der. Grunden til at jeg var der, var for at få gang i menstruationen og det er sørme lykkes. Ja, jeg vidste det godt for 14 dage siden, for jeg var ret overbevidst om at jeg havde ægløsning. Vi udnyttede det så desværre ikke. Jeg har ikke haft menstruation i 2 år, uden at det har været pga hormoner. Så vi har festede hele weekenden.
Jeg må indrømme at jeg kommer til at føle mig som en rigtig kvinde, der findes da ikke noget mere kvindeligt en at have menstruation?
Så kommer næste punkt, mon det vil komme igen, eller var det bare en engang fornøjelse? Det er ikke til at sige. Jeg vil da blive rigtig glad hvis det kommer igen. Og så det store spørgsmål, kan jeg blive gravid? Det er egentlig lige meget, eller jo jeg vil da gerne at jeg kunne blive gravid. Grunden til at jeg gerne vil kunne blive gravid er at så kommer der snart et barn. Så vi vil ikke til at bruge kondomer, men vi lader naturen gå sin gang. Og så ser vi hvad der kommer først. Ved barn fra Danmark, ved man jo ikke noget. Så vi går ligesom ikke glip af barnet.
Tænk, jeg havde helt opgivet at jeg nogen sinde skulle have menstruation uden hormoner. Så dagen program hedder løbetur og sund mad:-) Og så ringe og få en ny tid til akupunktur.

4 Comments:

At 12:31 PM, Blogger Unknown said...

Tillykke med det flotte resultat - og held og lykke med at det næste resultat også bliver godt ;)
PUK

 
At 1:28 PM, Blogger Amocca said...

det var da en dejlig nyhed... og ved du hvad - hvis du har mens og ægløsning - så kan du jo sådan set også blive gravid helt af dig selv....

spændende

 
At 5:11 PM, Blogger Spirren said...

Godt nyt Anna

Gad vide hvad der kommer ført nu så :-)

 
At 5:12 PM, Blogger Spirren said...

Anne selvfølgeig, har Sille mon været forbi din blog ???

 

Send en kommentar

<< Home