Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

torsdag, oktober 13, 2005

Svar fra amtet

Øv øv øv, de 9,4 kg var ikke nok. Jeg skal forbi en speciale læge, men det vidste jeg godt. Det er jo lovgivningen der er sådan, er BMI'et over 33,2 så skal man, og sådan er det.
Ud over det havde de også stillet spørgsmål ved vores økonomi, men desværre kunne vores sagsbehandler ikke komme med nogen uddybende forklaring, da hun ikke havde være der i går. Hun sagde dog at det vidst var noget omkring tilbage betaling af SU-lån. Hvis det er det så undre jeg mig meget for ingen af os skal betale af på dem endnu, det høre til ude i fremtiden. Og med hensyn til vores indkomst, så bliver vi bedømt på hvad vi har her og nu ikke fremtid, så hvordan kan det være anderledes med gæld? Jeg er meget spændt på hvad der står helt præcis i det brev. Vi vil modtage brevet i løbet af næste uge.

3 Comments:

At 11:55 AM, Blogger Spirren said...

Nu sker der da i det mindste noget for Jer Frandse.
Ærgeligt at de allerede tabte kilo ikke var nok. Men fat mod, du har jo allerede smidt mange.

Knus M.S

 
At 12:30 PM, Blogger Frandse said...

Ja, vægten kan jeg gøre noget ved, men vores økonomi, jo jeg kan få et arbejde, men det vil jeg jo også godt. Men ud over at være nyuddannet, så er jeg også 28 år og hun-køn uden børn og så gift, alle chefer ser bare barsel - øv er det:-(

 
At 10:52 AM, Blogger Solsikke said...

Jeg er sikker på at du godt kan få et job. Jeg er også nyuddannet, hun-køn, gift uden børn og under 30, og jeg har fået job - to gange nu.

Så fat mod! Og tillykke med vægttabet i øvrigt, det er bare rigtig flot!

 

Send en kommentar

<< Home