Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

fredag, august 12, 2005

Dejlige dage

Åhh hvor er livet bare skønt. Udenfor blæser det så man næsten ikke kan stå fast og inden for blæser jeg manden omkuld. Det er bare den bedste fornæmelse når bukser bekynder at falde ned så man få hænge røv. Ikke at det ser flot ud, men det betyder at mit arbejde for at tabe mig hjælper, der sker noget. I går var det store shoppe-dag, med moar:-) Shoppede så jeg kunne se fin ud i aften. I aftne står den på tøsetur, så pas på København. Sammen med min veninde der skal i byen for første gang efter hun har født og hendes veninde fra folkeskolen og så en af mine andre veninder fra biologi studiet. Vi starter med at gå ud og spise og så biograf, og så ender vi nok på et tidspunkt på The Dubliner. Så må vi se hvor lang tid vi kan holde ud.

4 Comments:

At 7:15 PM, Blogger Spirren said...

Hvor dejligt det går fremad med vægten :-)

Knus

 
At 9:25 AM, Blogger GitteK said...

Skønt!
Håber I får en rigtig skøn tøsetur!

 
At 10:28 AM, Blogger GitteK said...

Er du stadigvæk ude og fulde dig????

 
At 8:24 PM, Blogger GitteK said...

Eeeej kan du så se at komme hjem igen!

 

Send en kommentar

<< Home