Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

torsdag, september 01, 2005

Hvordan kan man...

savne det man aldrig har haft?
Jeg savner bare at få min egen familie, høre små fødder der løber hen over gulvet, få et mega savle kys af en unge med mad i hele hoved, at trøste og se hvilken smil man kan være årsag til og ikke mindst at se mr K men shan er helt fortabt i vores barn. Syntes ikke det er fedt at endnu ikke har fået vores familie. Jeg har drømt om at blive mor siden jeg var 13 og blev moster - har da heldigvis haft min søsters barn til at udleve nogle af drømmende med, og faktisk kan moster være bedre end mor, i et par dage:-) Nu vil jeg bare have min/mine egne, ikke flere måskere, kom nu med den godkendelse - før er det ikke virkeligt at vi er på vej til at blive en familie.

3 Comments:

At 4:44 PM, Blogger Spirren said...

Jeg håber, at alt vil lyse for dig efter den 12 Oktober.

Knus

 
At 11:24 AM, Blogger Solsikke said...

Man kan sagtens savne noget man aldrig har haft. Jeg håber at du snart når det!

Kærlig hilsen
Solsikke

 
At 7:30 PM, Anonymous Anonym said...

Jeg håber inderligt at du snart får dit højeste ønske opfyldt.

Rigtig meget held og lykke

svane28

 

Send en kommentar

<< Home