Frandse

Tanker og atter tanker om det at være barnløs og så lidt om mig

tirsdag, september 27, 2005

Mit liv

Ja at det er mit liv er jeg godt klarover men hvad vil jeg med mit liv? Det er et meget stort spørgsmål og selv om det snævres ind til at handle om hvad jeg vil i mit arbejdsliv, så er det stadig meget svært.
Jeg er jo på kursus for at lære at søge job og det er et ganske godt kursus g det er dejligt at have noget at lave. Men hvad er det for et arbejde jeg gerne vil have? Jeg vil så gerne undervise, jeg elsker det, så jeg troede måske at jeg kunne starte på at undervise på gymnasium, men det kan jeg ikke da jeg jo kun har biologi, så en mulighed ville være at læse matematik på RUC og så finde jobs som vikar i privat skoler for at optjene til at leve og betale undervisning afgifter.
Men på den anden side vil jeg jo gerne ud og arbejde, bruge min viden og forske. Og det vil jeg også rigtig godt. SÅ nu må vi se hvad det ender med, eller skulle jeg heller sige hvad det starter med. Gode ideer modtages gerne og er der nogle her der har en kontant, så modtager jeg gerne e-mail adresser.